niedziela, 6 marca 2016

Tatuażowy Post



Witajcie ostatnio dostałam zapytanie od kogoś ,żebym pokazała jakie posiadam tatuaże stwierdziłam, że zrobię o tym post więc znalazłam czas w moim zabieganym życiu i chciałabym pochwalić się swoimi malunkami na ciele. Każdy tatuaż był dla mnie głęboko przemyślaną  decyzją. Dodam je w kolejności jakiej robiłam tatuaże. Najbardziej bolał mnie napis LOVE na palcu środkowym dlatego, że jest tam kość i igła wchodziła w samą kość szczerze to naprawdę płakałam podczas jego robienia. Ale bardzo chciałam go mieć. 

Moim pierwszym był napis "Love me for who i am" (Kochaj mnie za to kim jestem ) 
Znajduje się on moim lewym barku. 


Następnym było serduszko i napis Love robione jednego dnia lokalizacja jest widoczna :) 



Kolejnym z nich była róża na nadgarstku 




Kolejny to napis "Dreams come true.." (Marzenia się spełniają) 
Znajduje się on na prawym przedramieniu :P 



Następny to Diament ociekający krwią ale jest zrobiony w jednym kolorze :)  



Ostatnim moim jaki był który zrobiłam były 3 róże w różańcu. 



Powiem wam że tatuaże są piękne i bardzo wciągają na razie  nie mam żadnego w planach dlatego że stwierdziłam że mam ich już troszkę za dużo. Więc na razie z tym przystopowałam :) a wy macie jakieś tatuaże ?  i gdzie one się znajdują ? Pozdrawiam i do następnego <3