niedziela, 11 października 2015

Jesień puka do drzwi

Witajcie po dość długim okresie czasu, ale niestety ostatnio mi go brakuje na bloga. Mam tyle pomysłów tyle do zrobienia, że po prostu nie mam czasu usiąść i napisać coś dla was. Ale dziś nadszedł ten dzień w którym mam dla was małą stylizację jesienną , a niestety za oknem już nie jest aż tak ciepło wiec zapraszam do poczytania i pooglądania :) Kilka z was pyta mnie co u mnie słychać i czemu jest mnie tak mało na blogu. No właśnie niestety CZAS gdyby doba mogła trwać 48h było by świetnie. Zapraszam więc do zdjęć moją modelką jest moja przyjaciółka w tej stylizacji a ja zabawiłam się w fotografa tym razem mam nadzieję, że zdjęcia wyszły znośnie bo jestem tylko amatorką.

Zapraszam do oglądania :) 













KOBIETA SAMOWYSTARCZALNA  



BUTY- osiedlowy sklepik (podobne tu
KURTKA - ZARA (podobna tu)
SUKIENKA - osiedlowy sklepik 
TOREBKA- osiedlowy sklepik