niedziela, 21 czerwca 2015

Pielęgnacja Twarzy

Witam was po długiej przerwie, ale pobyt w Polsce jest dla mnie długi i mam mniej czasu na wszystko przez co jestem mniej systematyczna w pisaniu postów na bloga za co przepraszam. Dziś przychodzę do was z postem w którym jest pielęgnacja mojej twarzy. Pierwszym krokiem który wykonuję pod prysznicem 4 dni w tygodniu jest zrobienie pilingu twarzy. 


Bardzo dobry peeling do twarzy, skutecznie usuwa zrogowaciały naskórek, głęboko oczyszcza i pozostawia na długo matową cerę. 
Gęsty, posiada dużo drobinek. Bardzo ładnie pachnie. Nie uczula, ani nie podrażnia. Długo się zmywa ;-)
Peeling tani, łatwo dostępny, można go dostać w każdej drogerii. Jednak jak dla mnie nie wydajny, używam 4 razy w tygodniu w niewielkich ilościach.
Polecam wypróbować.

Kolejnym krokiem jest oczyszczenie twarzy  używam do tego aksamitnego żelu z firmy AA . 


Idealnie usuwa makijaż i wszelkie zanieczyszczenia z powierzchni skóry, nie powodując jej wysuszenia i podrażnienia.
Kwas hialuronowy i naturalna betaina chronią skórę przed przesuszeniem, pozostawiając ją nawilżoną i jedwabiście gładką.
Ekstrakt z alg Durvillea antartica wzmacnia efekt nawilżenia i chroni skórę przed działaniem szkodliwych czynników środowiska. 
Testowany dermatologicznie z udziałem osób z alergicznymi chorobami skóry. Z hipoalergiczną kompozycją zapachową. Nie zawiera barwników. Nie zawiera parabenów. pH neutralne dla skóry. 

I ostatnim krokiem jest nawilżenie twarzy kremem antybakteryjnym, który tak na prawdę nie nawilża. 
Krem jest bardzo dobry mimo ,że nie nawilża to dobrze matuje. Krem dostępny w Naturze. 



Post krótki na dziś. Mam nadzieję że mi to wybaczycie :)