czwartek, 16 kwietnia 2015

KIM CHCIAŁAM BYĆ BĘDĄC MAŁYM DZIECKIEM.?

Witajcie dziś zebrało mnie troszkę na wspomnienia jak byłam małą dziewczynką , a wspomnienia naszły mnie dlatego , że moja mam na swój profil na facebooku wstawiła moje zdjęcie  oraz mojego  rodzeństwa z 18 urodzin wyglądałam komicznie :)  zdjęcia nie będę tutaj wstawiać , ale ktoś z was kto zna mnie prywatnie na pewno już to zdjęcie widział na moim profilu. :)  Haha ale nie o tym teraz. Więc jak każdy z was i ja byłam kiedyś malutka i miałam swój świat ten świat się zmienił gdy zaczęłam dorastać i wyrażać własne zdanie lecz jak każdy miałam też swoje marzenia, były one chwilowe ale zawsze coś miałam do powiedzenia. Choć byłam kiedyś na takim etapie w życiu mając 7 lat i bardzo chciałam być Baletnicą :)  każde dziecko chciało być kimś w przyszłości ja nie chciałam być panią nauczyciel czy fryzjerką chciałam być baletnicą. Nikt w sumie z mojej rodziny nie wiedział o tym bo nikomu o tym nie mówiłam. Ale pamiętam jak w szkole pisaliśmy wypracowania na ocenę kim chcielibyśmy zostać w przyszłości. To była pierwsza klasa podstawówki. Do tej pory się z tego śmieję :)  


Będąc małym dzieckiem byłam strasznym urwisem jak pewnie każdy z was tutaj kilka zdjęć jak byłam mała. 

Troszeczkę śpiąca :)  ale wtedy widać były czasy na RAMBO 3 


Bardzo lubiłam jeździć na rowerze zresztą do tej pory mi to zostało. Uwielbiam rower i staram się jeździć na nim jak najczęściej :) Wtedy to były czasy :)  

Chciałabym wrócić do nich i mieć takie życie bez problemów obowiązków ale niestety z biegiem lat człowiek dorośleje i wszystko się zmienia nie ma lekko :) 


W zerówce miałam piękną sukienkę hah mogłam wtedy troszkę wyglądać jak baletnica. 

Te czasy były piękne jak i pewnie każdego z was. 

A wy kim chcieliście być gdy byliście mali :) ?