niedziela, 12 kwietnia 2015

BŁĘKITNY KĄCIK - KROK PO KROKU

Hej kochani troszkę mnie nie było tutaj i nie wrzucałam wam przez ostatnie dwa tygodnie nic niestety brak czasu i miałam do załatwienia kilka spraw. Ale dziś przychodzę do was z Błękitnym kącikiem i mam nadzieje że ta propozycja wam się spodoba :) czujecie już wiosnę ? Ja czuję ją już na maxa wszystko ładnie zaczyna rozkwitać i budzi się do życia no i moja natura też się budzi a mianowicie wiosna to mój okres którego tak na prawdę nienawidzę bo dopada mnie wtedy złośliwa alergia i niestety muszę sobie z tym radzić choć tu w UK jakoś łagodniej ją znoszę , wielokrotne kichanie pod rząd mnie nie omija nigdy. Czy wy też macie ten okres alergiczny :) ?  ok Przejdźmy do rzeczy wrzucam zdjęcia krok po kroku jak zrobiłam makijaż. 








A czy wy macie jakieś sprawdzone sposoby na alergię i czy wam pomagają moim problemem jest kichanie,smarkanie(zatkany nos), łzawienie oczu.