niedziela, 22 marca 2015

W7 & SLEEK

Hej wam dziś przychodzę do was z małym Holem zakupowym, a mianowicie byłam ostatnio na zakupach i oczywiście jak to ja nie ważne ile razy bym była w SUPERDRUG to i tak zawsze wyjdę z czymś z tego sklepu (AŻ ZBANKRUTUJĘ)  , a więc w tym sklepie mogłabym siedzieć godzinami i macać wszystkie kosmetyki haha spędziłam w nim może z 10 min jak dla mnie to mało dlatego że byłam na zakupach z kolegą czyli osobnikiem rodzaju męskiego :)  haha a jak wiecie wy dziewczyny, faceci nie znoszą chodzić na zakupy do sklepów z kosmetykami jak i ubraniami bo wiedzą ile dziewczyny spędzają na tym czasu , NO I BARDZO DOBRZE :P więc przeleciałam wzrokiem po wszystkich półkach Rimmel , GOSH i wpadłam na paletkę Sleeka która była otwarta do testowania. oczywiście maźnięcie  na rękę musiało być no i masakra się zakochałam bez jak najmniejszego zastanowienia wzięłam i pobiegłam do kasy. Cienie mają dużo pigmentu w sobie  i oczywiście mają piękne kolorki. Tak prezentują się na ręku. 


 A tak wygląda paletka ma kolorki mega przepiękne <3 



Następnym sklepem był tzw Funciak no bo miałam do kupienia kilka rzeczy jak płatki kosmetyczne, płyn do mycia naczyń itp. I weszłam sobie na dział z kosmetykami i patrze patrze co ja patrze a tu mały kartonik z W7 pełny w błyszczykach i oczywiście wybrałam trzy. Są tak ładne że musiałam je wziąć.  Za 3GBP hah co to w ogóle jest śmiech na sali a i firma znana :)  więc zgarnęłam do koszyka i wio do kasy. W Funciakach można czasem fajne rzeczy znaleźć. :) a tak się prezentują błyszczyki <3 gdyby było więcej kolorów na pewno wykupiła bym wszystkie.  

A wy macie któreś z tych rzeczy czy używaliście coś z firmy W7. ? Koleżanka mówiła że to całkiem niezła firma :) Ja się aż tak nie znam ale firmę kojarzę. Buziaki kochani :*