sobota, 28 marca 2015

Ulubieńcy Marca 2015

Witajcie dosłownie człowiek się nie obejrzy a tu już miesiąc Marzec za nami także przychodzę do was dziś z Ulubieńcami Marca :) są to kosmetyki które w tym miesięcy używałam codziennie. Lub kilka razy ( gdyż nie było potrzeby więcej ) wiem że każdy z was ma kilka takich ulubionych i sprawdzonych rzeczy które kocha , mam takie również ja i w tym poście się nimi z wami podzielę ;) może i wam coś przypadnie do gustu. Zapraszam do czytania :)




Zaczniemy od produktów które mają kontakt w wodą a mianowicie żel pod prysznic z Aussie piękny zapach gumy balonowej w sklepach jest to nowość chyba od tego roku bo nigdy wcześniej nie widziałam jest to ten sam zapach co odżywki do włosów również tej samej firmy który niesamowicie odżywia moje włosy i daje piękny zapach. Cena żelu 2.18 GBP cena odżywki 3.00 GBP


Kolejny produkt który odkryłam w tym miesiącu na Ebay przez przypadek jest to czyścik do pędzli bardzo przydatny gadżet który polecam osobom które używają pędzli do makijażu wystarczy trochę mydła w przypadku pędzli syntetycznych lub szamponu w przypadku pędzli z naturalnego włosia i pocierać o szczelinki w czyściku.  Jest to dla mnie przydatny gadżet dlatego że zwykle myłam w rekach i czasem po myciu kilkudziesięciu pędzli bardzo odmaczają się dłonie czego nie lubię :) cena  takiego czyścika to tylko 0,99 GBP :)



Następne produkty są do twarzy pierwszy będzie korektor pod oczy z firmy COLECTION bardzo dobrze kryje tak jak obiecuje Maxineczka kupiłam użyłam i był używany dosyć często na przemian z Catrice cena 4.99 GBP


Następną rzeczą która była przeze mnie używana jest to szminka z firmy Makeup Akademy jest to piękny kolor który po nałożeniu na usta nadaje tylko delikatny kolor nie pokrywa ich całych tym kolorem ale jest na prawdę śliczny brzoskwiniowy kolorek w którym się zakochałam <3
 cena 2.00 GBP

Pędzel z INGLOTA jest używany przeze mnie w każdym miesiącu świetnie rozciera się nim cienie od stycznia kiedy go kupiłam w polsce  jest moim numerem 1 w pędzlach. Miękki dobrze układa się na powiece i dobrze blenduje. Cena 35zł 


Mój ulubieniec z podkładów na którego namówiłam się czytając opinie na temat MAKEUP FOREVER HD jest to jego tańszy zamiennik REVLON PHOTOREADY jestem z niego bardzo zadowolona na początku nie byłam przekonana do niego dlatego że zauważyłam że ważył mi się na nosie ale to tylko i wyłącznie, że nie współgrał z moim kremem nawilżającym. Teraz używam go codziennie świetnie rozświetla i kryje. 


Na samym końcu krem do rąk o przepięknym zapachu malinowym przy nałożeniu ma bardzo intensywny zapach który roznosi się ,że  aż chce się go zjeść.  Na dodatek dobrze nawilża i jest bardzo tłusty.  I zapach utrzymuje się dosyć długo. cena 2.00 GBP 


A wy macie któreś z tych rzeczy jak one u was się sprawdzają?  Jakich macie swoich ulubieńców tego miesiąca ? Przesyłam gorące buziaki :*