czwartek, 5 marca 2015

Kogiel Mogiel

Witam was dziewczynki przychodzę dziś do was z makijażem który dla mnie jest małym koglem moglem :P  a mianowicie wszystko w jednym czyli pigmenty, kolory , kontrasty i kreska. :) Ostatnio mam dosyć mało czasu na robienie wam czegoś nowego ale staram się jak tylko mogę mam nadzieje,że mi to wybaczycie. Ale dla was staram się jakoś ten czas wygospodarować :) Niestety każdy musi mieć też troszkę życia prywatnego.  Także przepraszam jeszcze raz i zapraszam do oglądania co dla was dziś zmalowałam :) 
 

 1. Na górna ruchomą powiekę oraz dolną nałożyłam matowy brązowy cień oraz roztarłam ku górze. 


2. Na wewnętrzny kącik górnej i dolnej powieki nałożyłam fioletowy cień oraz zewnętrzny dolny, środek zostawiłam brązowy. 



3.  Na środek górnej i dolnej powieki nałożyłam brązowy pigment. 


4. Na górnej powiece namalowałam czarną kreskę eyelinerem. 


5. Wytuszowałam rzęsy czarną maskarą i makijaż gotowy.


Tak prezentuje się makijaż w całości. Dajcie znać w komentarzach czy wam się podobało :)  Zapraszam do obserwowania bloga jeśli się podoba :) Pozdrawiam