wtorek, 17 marca 2015

CO TO JEST - BRWI

Hej wam dziś robiąc swoje brwi a dokładnie robiąc hennę na nie postanowiłam, że może zobaczę na internecie żeby zmienić troszkę kształt swoich i to co zobaczyłem przerosło moje najśmielsze oczekiwania, a przy okazji nieźle się z nich uśmiałam więc postanowiłam ,że zrobię pościk dla Was żebyście Wy się troszkę pośmiali z tych śmiesznych jakże urokliwych i kształtnych brwi innych ludzi, którzy myślą że w nich jest im bardzo dobrze :P Jak myślicie pasują im takie brwi? Ja uważam że troszeczkę powinni popracować nad jakością, kształtem, wielkością a przede wszystkim nad estetyką wykonania bo niektóre wołają o pomstę do nieba. Ja sama sobie dziś poprawiłam humor i myślę że uda mi się wam też go troszeczkę polepszyć jeśli ktoś z was ma zły dzień zapraszam do obejrzenia obrazków które znalazłam. 

1.Na pierwszy ogień rzucamy tego gorącego przystojniaka 
gdzie na naszej liście jest on rodzynkiem wśród innych, a więc należy mu się  pierwsze miejsce ma on klasycznie łączone brwi w jednej wiem że jest tu element photoshopa skopiowany z jego wąsów ale bije rekordy. 


2. Myślałam, że widziałam już wszystko w kwestii brwi ale to mnie rozwaliło najbardziej (śmiech) czyż te kotki  nie gną ku sobie aby się pocałować  dziewczyna pomysł miała niezły na zwrócenie na siebie uwagi na mieście każdy na pewno się za nią oglądał szkoda tylko że nie z jej atrakcyjności.



3. Dziewczyna na tym zdjęciu ewidentnie chce  przekazać jakąś wiadomość SOS Alfabetem Morse'a , chyba prosi o pomoc w ogarnięciu jej tych pięknych brwi.  Na jej miejscu wolałabym mieć proste kreski , ale kto jej zabroni :) 


4. Ta zaś piękna niewiasta chyba się opalała i położyła sobie foremki na brwi o szerszej grubości i zasnęło jej się po przebudzeniu ściągnęła i wzorek gotowy choć z drugiej strony tak się opaliła że chyba się wybieliła troszkę. Ciekawe gdzie zakupiła foremeczki ? :) 


5. Następna posiada wąsy Milorda gdyby odwrócić je do góry nogami i przesunąć pod nos czy wy to widzicie NO NIE po prostu NO NIE Boże WIDZISZ I NIE GRZMISZ :) ( haha) 


6. Następna osoba ma obrażone na siebie plemniki które troszeczkę zabłądziły na twarzy i nie mają zamiaru się pogodzić ciekawe czy to bliźniaczki czy troszkę się od siebie różnią. 


7. Na tym miejscu zajmiemy się troszeczkę matematyką i młodzieńczymi latami. Kto z was jak był mały puszczał latawce czyli tak zwane w matematycznym  języku dwa deltoidy :)  jej to troszeczkę przy końcach się zaokrągliły ale wykapane latawce :) 

8. Ta pani zaś chciała sobie namalować drugie źrenice ale w połowie jej brakło chyba wkładu w długopisie :) chyba że to miał być jakiś fajny wzór. No cóż ale jej niestety nie wyszedł.  


9. Dzieci też posiadają brwi jak nie jeden stary mamusia musiała mieć piękne bujne brwi która każda była inna , albo małemu się coś śni, że się zastanawia czy się obudzić czy nie :) 


10. Ta pani musiała brwi długo zapuszczać i miała starcie z prądem, że aż stanęły dęba. Wygląda jak "Czerwony Kapturek"  przekształcający się w wilka. 



To by było na tyle mam nadzieje że post wam się podobał dajcie znać w komentarzach. A wy jak byście nazwali wasze brwi ? Czy wasze też są do czegoś podobne lub przedstawiają jakąś sytuację ? 
Pozdrawiam i do następnego <3