poniedziałek, 16 lutego 2015

WYNIKI KONKURSU 14.02.2015

Hej mam już dla was wyniki konkursu gdzie do wygrania były trzy zestawy kosmetyków wraz z pędzlami. Uwinęłam się z czytaniem troszkę szybciej i utknęły mi w pamięci wasze odpowiedzi na pytanie konkursowe , lecz zwycięzców mamy trzech. Wybór był bardzo trudny ale Gosia mi pomogła i stało się to łatwiejsze. Dziękuję wam za wszystkie zgłoszenia wiem które kosmetyki wam się podobają i wyszło że większość z was, gdyby przestali produkować przeszła i wykupiła by wszystkie zapasy.
A wiec zwycięzcami tych trzech zestawów są. 




1. Miejsce - p. Wiktoria Abrysin 
z komentarzem który bardzo mnie rozbawił gdy opisywałaś swoja miksturkę może spróbujesz własnej produkcji jak składniki już posiadasz :P 



2.Miejsce - p. Urszula Alicja Nowakowska 
wybranka Gosi która przypomniała jej czasy gimnazjum gdzie była wielka fanka "Tokio Hotel" (czego dziś się wstydzi) a jej makijaż wyglądał tak samo "cudownie " 


3. Miejsce - p.Izabela Strojna 
Która nawet do grobu chce zostać umalowana tym podkładem bo tak bardzo przypadł jej do gustu.



Odpowiedzi bardzo nas rozbawiły proszę o kontakt na facebooku Makeupmarta w celu odebrania nagród. Gratuluje zwycięzcą. I całuje Marta.