środa, 11 lutego 2015

Walentynkowo - Makijaż na walentynki

Dziś przychodzę do was z delikatnym postem o makijażu na walentynki które są już w tą sobotę. Zestawienie kolorków to beż oraz delikatne róże z czarną kreską. Jest to dla mnie bardzo lajtowa wersja i niezbyt ostra. Wybaczcie za jakość zdjęć ale aparat był nie usłuchany tak się czasem zdarza jak się coś na szybko robi :)  Zaczynamy 

1. Na wewnętrzny kącik nałożyłam  delikatny beżowy kolorek 


2.  Za nim nałożyłam kolor złoty delikatnie rozcierając już do samego końca powieki ruchomej.


3. Na samym końcu tej powieki roztarłam różowy cień i roztarłam go ku górze oraz dodałam ten sam cień w wew. dolnej powiece a od razu zanim kolor żółty. 


4. Pod łukiem brwiowym roztarłam granice różowego koloru beżem.



5. Dodałam kreskę od środka oka a dokładnie od źrenicy .



6.Pomalowałam linię wodną cielistą kredką oraz dodałam czerwonego brokatu na wewnętrzny kącik dolnej powieki.


7. Nałożyłam tusz na  górne i dolne rzęsy. 


Tak prezentuje się cały makijaż :) 


Kosmetyki które użyłam do wykonania makijażu :

- REVOLUTION ULTRA FACE BASE PRIMER - BAZA POD MAKIJAŻ 
- REVLON PHOTOREADY - PODKŁAD 
- KOBO TRANSLUCENT LOOSE POWDER - PUDER TRANSPARENTNY 
-  MAKE UP ACADEMY- BRONZER 
-  MAKE UP ACADEMY SHIMMER HIGHLIGHTER - ROZŚWIETLACZ 
- PALETKA SLEEK RIO RIO 
- EYELINER COLLECTION 
- MAYBELLINE NY  BIG EYES - KREDKA 
- MAYBELLINE NY LASH SENSA TIONAL - TUSZ DO RZĘS 


Dziękuje za odwiedzenie. miłego dnia :* Buziak