niedziela, 8 lutego 2015

Walentynki - INSPIRACJE

Hej jak już wiecie Walentynki za 4 dni  więc zbliżają się już wielkimi krokami. Eh która zakochana dziewczyna ich nie lubi? Zapewne wiele nieszczęśliwie zakochanych ich nienawidzi. U mnie z tymi Walentynkami to jest różnie naprawdę czasem ich się nie mogę doczekać a czasem się przy nich dołuję. Ale cóż czasem tak bywa. Mam dla was dziś kilka inspiracji jak je spędzić z ukochaną osobą.


 Na pierwszym miejscu znajdziecie u mnie oczywiście wypad do kina na romantyczny film. Co roku jakiś grają na pewno ,w tym roku jak już wiecie jest to "50 twarzy Greya" która na to nie pójdzie chyba każda będzie chciała wyciągnąć swoją drugą połówkę na ten jakże romantyczny film.



Drugie miejsce to jest zdecydowanie dobry ubiór na te Walentynki czyli na pewno jakieś akcenty czerwonego oto moje zestawienie. :)

Trzecie miejsce to dobry makijaż. Ja u siebie na pewno postawiłabym na makijaż ispirowany ta wspaniałą dziewczyną czyli Maxineczka  kto jej jeszcze nie zna zapraszam na jej FB. Szkoda że mieszkając w Łodzi nie miałam zaszczytu jej poznać. Troszkę o niej:  Tak jak ja jest również amatorką wszystkiego nauczyła się sama. Obecnie prowadzi kursy w /PRO MAKEUP ACEDEMY WARSZAWA. Więcej o niej znajdziecie na jej FB.





Czwarte to zdecydowanie włosy: Ja że zawsze chodzę w prostych to zaproponuje wam dla odmiany bujne fale.


 W Piątym podpunkcie znajdziemy Paznokcie aby nie było za dużo tej czerwieni tego dnia proponuję postawić na kolor Nude zawsze się sprawdza.



Kolejnymi inspiracjami są domowe dekoracje.




Oto moje inspiracje Walentynkowe. Oby ten dzień dla was był dniem najlepszym ze wszystkich w roku.  Pozdrawiam Marta :* 




Źródło obrazków: INTERNET