środa, 18 lutego 2015

REVLON - PHOTOREADY

Hej dziś przychodzę do was z podkładem REVLON PHOTOREADY jedna z was poleciła mi go i przekazała informację na temat tego podkładu że jest podobny do MAKEUP FOREVER HD gdyż przeczytała moją chciej listę i był on  na niej do zakupienia . Więc miesiąc temu kupiłam REVLON PHOTOREADY  w promocji 3 za 2 no i powiem wam że faktycznie krycie ma dobre nie zapycha  porów w pewnym momencie myślałam że zaczął mi się ważyć ale to
oczywiście amatorska nieumiejętność dobrania kremu pod dany podkład. Wróciłam do poprzedniego kremu i jest wszystko w jak najlepszym porządku. Choć nałożyłam go też kilka razy bez kremu czego nie polecam jak ktoś posiada suche skórki,ten podkład jest mistrzem świata w podkreślaniu suchych  skórek dlatego bez kremu nawilżającego się nie obędzie. Choć niektóre kremy nawilżające nie potrafią współgrać z danym podkładem. Zachwycona nim nie jestem ale mi pod pasował i póki co stosuję go na razie co dziennie ma takie fajne delikatne drobinki pigmentu w sobie ale tylko widoczne z bardzo bliska czyli jednym słowem jest rozświetlający. Nie wiem czy zakupię kolejne opakowania czy zdąży mi się znudzić bo cały czas testuję kolejne marki ale trzeba to kiedyś wykorzystywać :) Jest on dość lekki , bardzo łatwo się go rozprowadza i nie zostawia smug, średnio matuje ale przy tym nie wysusza skóry więc twarz nie przetłuszcza się tak szybko. Zresztą teraz po moim odkryciu nowego pudru sypkiego na twarz już nie muszę poprawiać makijażu dwa razy dziennie pudrem aby twarz mi się nie świeciła. Podkłąd ten jest bardzo wydajny dla mnie wystarczy jedna pompka na jedno nałożenie  mam go miesiąc a przy nakładaniu go codziennie mam jeszcze pół buteleczki z 30 ml.   

Zalety 
+ dobrze się rozprowadza
+rozświetla! (pod światło delikatne migoczące drobinki, naturalny)
+ brak efektu maski, ale buzia wygląda jak z okładki, taka perfekcyjna i naturalna.
+ krycie ok 
+ trwałość ( raz dziennie nakładany wystarczał)
+ duży wybór odcieni ( mój to  001 ivory ,  naturalny, idealnie stapia się z  moją cerą)
+ SPF
+ higieniczne opakowanie z pompką
+ wydajny!
+ cena (ja kupiłam 3 za 20 GBP  wiec to naprawdę grosze jak za taką jakość)


Wady
- pokazuje suche skórki 
- nie współgra z wszystkimi kremami nawilżającymi ( waży się) 

A wy miałyście już z nim do czynienia ?  Jak się u was sprawdzał dajcie znać w komentarzach <3 

 Na dziś to wszystko ogólnie podkład polecam jak najbardziej.  Do następnego :*