sobota, 17 stycznia 2015

Wytypowana TAG: To czy Tamto ?

Hej dziewczyny dziś zostałam wytypowana przez http://ewelinblog.blogspot.co.uk/2015/01/tag-to-czy-tamto.html do tagu To czy Tamto ? Co powiem wam ze gdy otrzymałam wiadomość byłam w szoku. Ale cóż mus to mus. Więc postanowiłam że podejmę się tego wyzwania. Dziękuję Ci raz jeszcze Ewelinko.

Moje odpowiedzi:   


MODA:


1. Dżinsy czy spodnie dresowe?
Zdecydowanie bardziej preferuję jeansy zawsze dla mnie jest to jakaś alternatywa
choć ostatnio w mojej szafie pojawiło się kilka par spodni dresowych. 

2. Krótkie czy długie rękawy?
Dla mnie muszą być krótkie, ale ze względu na to iż jestem zmarzlakiem 
preferuję dłuższy rękaw choć to zależy od pory roku. :) 

3. Sukienki czy spódnice?    
Oj będąc małą dziewczynką cały czas chodziłam w sukieneczkach i do teraz mi tak zostało. 

4. Paski czy krata?
Krata! uwielbiam w mojej szafie można znaleźć sporo koszul w kratę. 

5. Klapki czy sandały?
Dla mnie latem noga musi być luźna więc tylko i wyłącznie JAPONECZKI.

6. Szale czy kapelusz?
 Bezapelacyjnie Szal w kapeluszu się nie widzę.     

7. Wisiorek czy bransoletka?
 Oj dla mnie jest to dylemat hmmm... ale jednak częściej można mnie zobaczyć w Wisiorku niż z bransoletką na ręce.

8. Obcasy czy płaska podeszwa?
 Z racji tego że mam 178cm wzrostu to tylko i wyłącznie płaska podeszwa. 

9. Buty kowbojskie czy sportowe?
Hmm.. może dla odmiany teraz kowbojskie choć nie wiem czy po chwili nie wróciła bym do sportowych. 

10. Marynarka czy bluza?
Bluza,bluza,bluza jeszcze raz bluza. Ale od czasu do czasu marynarka też się pojawia. 

WŁOSY:

1. Proste czy kręcone?
Jako, że swoje włosy mam kręcone a raczej falowane to zawsze prostuję choć od pewnego czasu lubię podkreślić swój lok i chodzę lub śpię w dwóch dobieranych warkoczach wyglądam po tym jak bym wyszła prosto z trwałej kręconej.

2. Kok czy kucyk?
 Po umyciu głowy chodzę w rozpuszczonych ale po 3 dniach robię kucyka. Moje włosy wcale się nie przetłuszczają i mogę chodzić tydzień. {Ale kiedyś trzeba ta głowę w końcu umyć}

3. Wsuwki czy spinki?
Wsuwki bez najmniejszego zastanowienia,choć rzadko używam

4. Lakier czy żel?
Tylko lakier ale sporadycznie. Raczej dla utrwalenia jakiejś wyjściowej fryzurki :) 

5. Długie czy krótkie?
Oj ja zapuszczam długie choć dużo już moje przeszły w życiu zdecydowanie lepiej wyglądam w długich. 

  6. Ciemne czy jasne?
Naturalny kolor włosów mam ciemny blond a farbuję już kilka lat na ciemne kolory i takie też wolę ale co trochę napada mnie jakaś nowość i chce mieć tak jak jest modnie. Jak już pisałam wyżej moje włosy sporo w życiu przeszły. 

7. Bez grzywki czy z grzywką?
 Hmm.. to pojęcie jest dla mnie względne dlatego że każdy człowiek ma grzywkę tylko że każdy innej długości ja mam prawie równą z całą długością włosów. 

8. Związane czy rozpuszczone? 
Rozpuszczone po kilku dniach dopiero związuję. 

9. Naturalne czy farbowane?
 Ja mam farbowane ale dużo bym dała teraz aby bez żadnych szkód dojść do swoich naturalnych. 

10. Wystylizowane czy w nieładzie?
Zwykle raczej wyprostowane i zostawione. Czyli można to podpisać pod nieład. 


PAZNOKCIE:

1. OPI czy China Glaze? 
 OPI  dlatego że drugiej firmy nie praktykowałam. 

2. Krótkie czy długie?
Długie,ale bez przesady. 

3. Naturalne czy tipsy?
Teraz na tą chwile noszę tylko akrylowe,dlatego że moje wołają o pomstę do nieba. 

4. Ciemne czy jasne kolory?
Ciemne kolorki to jest to w czym się lubię najbardziej. 

5. Gładkie lakiery czy piaski lub brokaty?
Gładkie choć ja zawsze coś na ten jeden palec wymyślę.

6. Kwadratowe czy okrągłe?
Zawsze miałam kwadraciki ale teraz przeszłam na okrągłe trójkąty { haha wiecie jakie to?}         
    
 7. Naturalne czy pomalowane?
Pomalowane zdecydowanie.

 8. Wycięte skórki czy odsunięte?
Staram się i odsunąć i od razu wycinać raz na dwa tygodnie. 

9. Jednokolorowe czy szaleństwo kolorystyczne?
Jeden palec u reki zawsze innego koloru.  

10. Delikatne kolory czy neonowe?
Neon odpada nie chcę się świecić jak choinka. 


   MAKIJAŻ:

1. Bronzer czy róż do policzków?
A co ja Chinka ? Jasne że Bronzer :P 

 2. Szminka czy błyszczyk?
Błyszczyk który lubię poprawić od czasu do czasu. 

3.Eyeliner czy tusz do rzęs?
Oj tusz do rzęs bez niego się nie ruszę. 

4. Podkład czy puder?
Jasne że podkład choć początki mojego makijażu to było nawalenie samego pudru... :) 

5. Neutralne czy kolorowe cienie do powiek?
Lubie zaskoczyć jakimś kolorem ale wole neutralne odcienie brązu i beżu. 

6. Prasowane cienie czy pigmenty?
Mam i takie i takie częściej maluję się prasowanymi ale jak chce żeby oko miało niezły błysk poprawiam pigmentami by były wyraźniejsze. 

7. Pędzle czy gąbki?
Tylko i wyłącznie pędzle wcześniej nakładałam rękoma a dziś już nie potrafię. 

8. Matowo czy błyszcząco?
 Zależy od sytuacji jakiej się znajduję. Na co dzień matowo. 

9. Lekki czy mocny makijaż?
Lekki choć gdy wchodzi w grę impreza to mocne kolory idą w ruch. 

10. Jasne czy ciemne usta?
    Do mnie pasują ciemne kolory odznaczające się a więc ciemne..



To by było na tyle z tego Tagu, pałeczkę przekazuję 

Martynie - http://martynamolenda.blogspot.co.uk/   
Agacie  - http://www.agatabielecka.pl/

Paulinie - http://paulinye.blogspot.co.uk/


Buziaki :*  Miłego wieczorku <3