sobota, 24 stycznia 2015

Marzenia na 2015r,

Każdy z was ma jakieś postanowienia noworoczne,  ja też posiadam takie ale dziś przychodzę do was z moimi marzeniami kosmetycznymi i elektronicznymi na ten rok nie są zbyt wygórowane ,ale niektóre są już w planach. na ten rok nie jestem zbyt bardzo wymagająca. Ale do marzeń się dąży jak są do spełnienia :)  a więc zaczynamy.

1. Jest to odżywka Bodetko Lash którą każdy tak zachwala, że po niej są rzęsy jak firanki fakt faktem widziałam kilka zdjęć przed i po ale jednak chciałabym ją wypróbować na sobie , moje rzęsy co do gęstości są podobno ok ale jednak mogły by być troszkę dłuższe. 



2. Numerem dwa jest  Aparat Canon 600D od połowy roku za nim chodzę. Dlatego że kupiłam sobie w 2014 roku na urodziny Nikon D3100 i po jakichś dwóch miesiącach postanowiłam, że chce zostać vlogerką ale niestety Nikon nie posiada odwracanego wyświetlacza żeby móc jakoś się chociaż widzieć co się nagrywa. Więc jak będzie Canon to nagrywki pójdą pełną parą :) 


3. Trzeci zakup to Lampa pierścieniowa która jest do lepszego oświetlenia makijażu oka gdy robi się zdjęcia macro, ja swoją mam już ale mocowaną do Aparatu przez co zdjęcie oka wydaje się trochę prześwietlone wg mnie ta lampa pomoże mi zdjęcia opanować do perfekcji) 


4. Chyba po kolejnym numerze możecie stwierdzić że jestem Gadżeciarą tak jestem i przyznaje się do tego, ale kto z was nie lubi zmieniać rzeczy po jakimś czasie gdyby nie dało by się wymieniać życie było by zbyt nudne. A więc chcę zamienić swoje Galaxy 4 mini na 5 mini czyli o model wyższy. Dlaczego mini ? Bo normalne są dla mnie za duże (Krowy że tak powiem) które nie mieszczą się do kieszeni. Przygodę z Samsungiem rozpoczęłam gdy tylko weszła 2 i tak do tej pory. 


5. Piątym numerem jest Laptop firmy Sony Vaio ja do laptopów mam strasznego pecha może dlatego że jestem urodzona 13. Każdy laptop który kupię po około dwóch do trzech miesięcy strasznie mi zamula przycina i nie chodzi za szybko nie wiem czy to wina internetu czy zbyt wiele plików na kompie ale cóż. Obecnie mam Samsunga na widows 8 i w ogóle się nie przekonałam do tego systemu nie nie i jeszcze raz nie. Potrzeba mi z 7. 


6. Jest to Lampa Soft Box która daje nam dobre światło gdy chcemy nagrywać wieczorami jeszcze takiej w ogóle nie posiadam i czekam tylko aż zmienię aparat to i lampa też zostanie zakupiona :) 


7. Mikrofon do śpiewania (ale nie będę wam śpiewać no może czasami :-P ) MIC BM800 jest to typowy mikrofon piosenkarski lecz nadaje się także do podłączenia do aparatu w celu uzyskania lepszego dźwięku. 


8. I ostatnią rzeczą jest podkład Make Up Forever HD który na zdjęciach oraz filmach daje niewidzialną maskę jest bardzo dobrze kryjący i bardzo trwały. Ja na tą chwile używam na zmianę MAX FACTOR oraz RIMMEL LONDON. Jestem z nich zadowolona ale mam ochotę na pewną zmianę. Choć kosztuje 40f to wiem że w tym roku będę go mieć. 


To by było już na tyle w tym poście dziękuję za odwiedzenie i do następnego Buziaki :*