poniedziałek, 26 stycznia 2015

Dziewczyny lubią brąz - Makijaż KROK PO KROKU .


Hej

Z racji tego , że rozjaśniłam końcówki swoich włosów i wyglądam teraz jak Wiewiórka postanowiłam zobaczyć jak będzie to wyglądać w połączeniu z brązowymi cieniami hmmm... efekt mnie nie powala, ale może być. Jeśli chcecie wiedzieć jak wykonałam makijaż zapraszam do czytania dalej . 



1. Załamanie powieki maluję delikatnym cieniem beżowym który tym samym rozcieram ku górze.




2. Dodaję troszeczkę  cienia dosłownie muśniętego w czarnym kolorze i dalej rozcieram w górę. 




 3. Nadmiar który mam po za okiem zakrywam korektorem tak aby wyszła nim prosta kreska.
Coś w stylu kreski eyelinerem.



4.Na całą ruchomą powiekę nakładam czekoladowy cień  mieszając go z górną powieką.



5. Dolną powiekę maluje na ten sam kolor co górną ruchomą i rozcieram.



 6. Nakładam cielistą kredkę na linie wodną.



 7. Rysuję czarną kreskę wzdłuż lini  rzęs przy czym od wewnętrznego kącika jest mocniejsza a końcówkę rozcieram.



8.Dodaję troszkę więcej brązowego cienia w wewnętrzny kącik by był bardziej widoczny. 



9. Tuszuję rzęsy.


10. I tak wygląda skończony makijaż oka :) 




Kosmetyki użyte w Makijażu.


 To wszystko w dzisiejszym poście Zapraszam do obserwowania bloga jeśli się podoba. Pozdrawiam
Marta :*