poniedziałek, 13 października 2014

Spotkanie Biznesowe :D

Hej! Dzisiejsza stylizacja jest ostatnio jedną z moich ulubionych, dlatego że ma wszystkie kolory jakich potrzebuje.
Niestety jesień nadchodzi wielkimi kroczkami a wraz z nią nowe trendy,jak co roku są takie które zawsze powracają  kolor czarny,miętowy oraz motyw pasków w mankietach.  Nawiązałam współpracę z bardzo miłym fotografem którym jest PhotoKnop odsyłam was do jego strony internetowej.


Strojem jakim jest  na dziś to czarna marynarka z Bershka z mankietami w paski, oraz różową podszewką w czarne kropki, jest dopasowana przez co pasuje do każdej stylizacji. Pod marynarką znajduje się szyfonowy  zwiewny top z koralikami przy dekolcie ułożone we wzór niczym kolia w kolorze miętowym.Zakupiony w sklepie internetowym www.vubu.pl
Świetna zarówno do eleganckich, jak i sportowych zestawów. Do tego założyłam czarne eleganckie dresowe spodnie w stylu lekkich alladynek z kieszeniami ściągane w pasie na sznurek i ściągacze przy kostkach z H&M. Na nogi założyłam czarne botki na obcasie z lekką platformą, na części ruchomej znajdują ze zakładki, kupione w centro. Strój nadaje się na spotkanie biznesowe.

Na dziś  już się z wami żegnam i do kolejnego. Pozdrawiam :* 



Zapraszam do wyczekiwania kolejnej stylizacji.... przesyłam