niedziela, 19 października 2014

Jesień nadchodzi ...

Hejka Miśki dziś przychodzę do Was z kolejną stylizacją tym razem jesienną. W Anglii momentami zaczęło robić się zimno,więc musiałam zacząć ubierać się troszkę cieplej ale nie jak na typową zimę.
 Na sobie mam sweterek z futerkiem przy kołnierzu jest bardzo miły w dotyku a przede wszystkim ciepły.
 Zobaczymy jak będzie się sprawować jak temperatura będzie spadać. 
Dziś był pierwszy dzień kiedy rzeczywiście poczułam że już jesień. Było zimno i wiał wiatr czego nienawidzę. 
Oprócz swertu mam na sobie obcisłe jasne rurki i niebieską koszule w kratkę która dodaje lekkiej elegancji. 
Do tego nałożyłam niebieską czapkę z daszkiem przez co strój wyszedł na luźny. Motywem przewodnim w tym ubiorze są Kalosze oficerki.
 A więc czekałam aż spadnie deszcz aby móc w nich chodzić częściej :) Ja czuję sie w tej stylizacji świetnie. A wam jak się podoba ?