wtorek, 21 października 2014

FLOS-LEK

Witajcie dziewczyny i chłopaki dziś przychodzę do Was z recenzją kolejnego kosmetyku do twarzy a dokładnie pod oczy. Jest to produkt z linii hypoalergicznej Flos-lek Pharma do pielęgnacji cery wrażliwej.

Producent opisuje że Krem jest polecany do skóry mało elastycznej skłonnej do tworzenia zmarszczek oraz tzw. "worków" i "cieni" pod dolną powieką. Krem o lekkiej konsystencji  bardzo szybko wchłaniający się delikatnie chroni skórę i daje uczucie odprężenia. Tworzy delikatny film ochronny pozwalający na zachowanie naturalnej równowagi wodno-lipidowej. Głęboko i intensywnie nawilża, odpowiednio natłuszcza. Systematycznie stosowany wyraźnie poprawia wygląd skóry wygładza ja i zwiększa jej napięcie, dzięki czemu zmarszczki stają sie mniej widoczne.


Jest to zapakowany w estetycznie wykonaną 30 ml tubkę. Jak na krem pod oczy to nawet sporo, wystarcza naprawdę na długo. Jest bez zapachu i nie barwi. Nie powoduje wałkowania się cieni czy podkładu. Bardzo skutecznie nawilża, jeszcze długo mam takie wrażenie ze skóra jest nawilżona i miekka. Nie podrażnia oraz nie piecze. Sprawdza sie na dzień jak i na noc. Ja używam go na chwilę przed wkonywanym makijażem. Zauważyłam że po jego stosowaniu skóra w okolicach oczu mniej się przesusza.

Zalety jakie posiada krem:



  • bardzo nawilża
  • nie zapycha 
  • bardzo dobrze sprawdza sie pod makijaż zwiększa jego trwałość
  • jest lekki
  • bardzo szybko się wchłania ( ja stosuję go na świerzo umytą ciepłą wodą twarz. )