niedziela, 5 października 2014

Black & Blue & Gray


 Cześć mam dla was dziś  look na spodnie z obniżonym krokiem. Dekatyzowany wzór i miękka bawełna to świetne połączenie na wyjścia ze znajomymi. Na biodrach kieszenie ze złotym zamkiem  w pasie sznureczek zapewnia dopasowanie do sylwetki. Do Tego założyłam czarną luźną bluzę z białym kontrastującym z czernią napisem BROUKLYN. Na nogi nałożyłam czarne  botki na wysokim  drewnianym obcasie pokryte ekoskórą ze sznurówkami . Drewniany grubszy obcas  dodaje klasycznym botkom ekstrawagancji. Świetne do dresów oraz jeansów. Sprawdzą się na co dzień przez co że są bardzo wygodne jak i na imprezowe szaleństwo. Botki nie są ocieplane. Ekoskóra to łatwe w pielęgnacji tworzywo, również na deszczową pogodę. Dodatkami są niebieskie okulary które w tym roku latem są moimi ulubionymi.Pozłacany  zegarek z firmy ELIXA z Aprartu . Oraz Bransoletka i Gruby łańcuch na szyi który dodaje dużego Pazura. W uszach mam małe wąsy które są wiecznie modne.  Mam nadzieje że podoba wam się taka opcja. Zapraszam do Komentowania. 











To wszystko co mam na dziś dla was wiec do następnego.